人気ブログランキング | 話題のタグを見る
<< Silhouette Heli and ferry ... >>
Recreation room
Recreation room_e0082860_15113737.jpg今月は毎週水曜日は何でもいいのですが、何かしらをクラスで教えるのが課題。私のとっては頭を悩ます課題です・・・。(教室でピッティング方法を教えるわけにもいかず;はは。)
それぞれのチョイスは、
①豆乳を使ったヘルシージュースの作り方。
②救命・救急蘇生方法。
③喜ばれるグリーティング・カードの作り方。
④スノーボードの基礎技術。
⑤フリスビーの遊び方。
はてさて、私が教えたのはどれでしょう?ともあれ、それぞれに個性のあるレクチャーで真剣に楽しみました。とくにカード作りは童心にかえって大はしゃぎの私でした(笑)

This month, we have to instruct something whatever you'd like to do in our class every Wednesdays. Actually, it's not easy for me to look for what I can instruct to them:-( (Though if I could, I'd like to instruct how to pitch...)

Each choices are as following:
1. How to make healthy juice with soymilk
2. How to do CPR (CardioPulmonary Resuscitation)
3. How to make a hand-made greeting card
4. Basic snowboarding technics
5. How to play frisbee

Let's see...What do you think which item I instructed? Anyway I enjoyed taking other's lectures earnestly. Especially making No.4, I was so excited to do that like a child in preschool:-))
by sib22 | 2006-01-13 21:56 | Schools
<< Silhouette Heli and ferry ... >>