<< A tip 先端 Hydrangea and C... >>
Design*Namecard 名刺デザイン

e0082860_15454018.gif最近は何かしらのデザインを頼まれることがあるのですが、今回は新たに名刺のデザイン。ラッキーカラーのワインレッド、ラベンダー、ゴールドを取り入れて日本らしく桜でということだったので、ワンポイントにこんなのデザインしてみました。自分も名刺がほしくなりましたが、自分のとなると悩んでなかなか決まらないんですよね。。。

I have been asked some designs by friends recently, I did a name card design yesterday. The friend requested me to use her lucky colors which are wine red, lavender and gold, so I made Japanish Sakura design with the colors for the name card. I want my own name card, but it's always hard to make up my mind which design is the best for myself...

P.S. 昨日姪っ子たちから絵付きの手紙が届きました。私の絵と「リラックマ」の絵が描いてあって、それもはもう可愛い手紙です。(←完全に叔母バカ;)ありがとうねー、ななっち、そうち、まりりん。

SiBイラストブログ→ポッケの中身*The inside of my pocket

★北アメリカ部門★気に入っていただけたらクリックひとつ^^
[PR]
by sib22 | 2006-07-11 23:43 | Works(作品)
<< A tip 先端 Hydrangea and C... >>